maandag 18 juni 2012

Toetsweek...

Hee lezers!

Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we de afgelopen week (bijna) niks gepost dat is omdat, zoals je misschien weet, de toetsweek is begonnen voor ons. 
Daarom hebben we geen tijd om iets te posten omdat we al onze tijd nodig hebben voor het leren van de toetsen die we krijgen! Als de toetsweek voorbij is zullen we weer artikelen posten, want dan hebben we ook zomervakantie Als jij ook deze week of volgende week een toetsweek hebt veel succes en doe je best! Het gaat vast lukken!

Xoxo' Nebeautyy
ps: we hebben iets veranderd aan onze layout, laat in een comment weten of jullie het leuk vinden zo! wij zijn benieuwd wat jullie ervan vinden!

7 opmerkingen:

  1. Vorige was iets leuker, maar deze is ook mooi hoor (:

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond vorige ook mooier'
    XOX'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom vonden jullie de vorige mooier? ;)

    XO' Nebeautyy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was iets strakker en makkelijker te lezen

      Verwijderen
  4. HOOOOI,
    Kunnen jullie mij asjeblieft vertellen wanneer het volgende nagellak filmpje komt?
    Loves,
    Me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee, ik zal binnenkort kijken of ik er nog eentje kan maken?

      XO'
      Nebeautyy

      Verwijderen