maandag 4 juni 2012

Het is toch zomer?!

Jaa, ze zeggen dat het zomer is,  maar ik zie er niks van' Regenregen en nog eens regen.. Nou dat is niet waar aan denk bij het woord zomer hoor' Heerlijk, dit weer in Nederland. 
2 weken geleden was het nog 28graden ongeveer en gisteren was het 8graden! Ö Jaa, 20 graden kouder als 2weken geleden, wow dat is wel echt een heeeel groot verschil!


Ik ging vandaag van school naar huis fietsen, en toen werd ik weer lekker helemaal nat door de regen! Echt heel fijn dus.. not! 


Ik hou echt heel erg van zomer, ik heb ook heel veel zin als ik op vakantie mag.. Lekker weer, hoge temperaturen, leuke zomerkleding aan, zwemmen & lekker bruin bakken! Ik hou er van! De zomer is ook mijn favoriete jaargetijde! 


Naja, als er sneeuw ligt, vind ik het ook wel heel mooi, maar met fietsen is het niet zo heel handig..


Mijn favoriete jaargetijde is dus de zomer, en een klein beetje de winter, maar absoluut nietniet herfst, ik haat regen, ook is dat niet altijd in herfst, zelfs in de zomer zoals nu! Ik heb eigenlijk liever dat het koud is, dan dat het keihard regent!


Wat is jullie favoriete jaargetijde? Laat het weten in een comment! En wat vind je dan zo leuk aan dat jaargetijde! 


Hier denk ik aan bij zomer!:
Heerlijk liggen in het zonnetje in zo'n hangmat!

En dit weer is het! <-- Lijkt het op elkaar? NEE?!














Dit was het artikel voor vandaag! Even lekker een kletspraatje! ;)
XOXO'
Else


ps: Vergeet niet in een comment te laten weten wat jullie favoriete jaargetijde is eh! 

1 opmerking: